Faq

Heb je vragen over het verblijf? Kijk hieronder of jouw vraag er tussen staat.

Juridische informatie

Is het appartement rookvrij?

Ja, in het appartement mag er niet gerookt worden.

Mag ik een huisdier meenemen?

Ja, in een aantal appartementen zijn huisdieren toegestaan. Afhankelijk van het type appartement maximaal 1 of 2 huisdieren. U moet bij de reservering dit direct aangeven. Er zal hiervoor een toeslag in rekening worden gebracht.  

Ik wil werken tijdens mijn verblijf, is er goed en stabiel internet aanwezig?

Ja, in alle appartementen is er glasvezel internet aanwezig.

Is het zwembad het gehele jaar open?

Ja, het zoutwater zwembad is het gehele jaar geopend en verwarmd. Echter in de wintermaanden is het zwembad niet verwarmd.

Is er een kinderzwembad?

Ja, voor onze kleine gasten is er een apart zwembad.

Moet ik betalen om gebruik te mogen maken van de sauna en de gym?

Nee, deze faciliteiten zijn voor onze gasten gratis te gebruiken.

Zijn er kinderbedjes en kinderstoelen aanwezig in het appartement?

Ja, deze zijn aanwezig en kunnen bij de boeking worden gereserveerd. De kosten zijn € 25.00 voor het bedje en stoel.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Ja, er komen 2 dubbele laadpalen om je auto op te laden.

Zijn er was- en droog faciliteiten aanwezig?

Er is een laundry met wasmachines en wasdrogers. Deze zijn tegen een vergoeding te gebruiken.

Is er televisie in het appartement?

Ja, alle appartementen hebben een smart tv met internationale zenders, inclusief Nederlandse zenders via NL Ziet. 

Kan ik mijn auto parkeren op het terrein?

Ja, je kan je auto parkeren op je eigen parkeerplaats in de parkeergarage of op het terrein. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Ik wil later uitchecken dan 11.00 uur, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk, en indien je hier gebruik van wilt maken, kun je dit bij je reservering aangeven. Je kunt dan tot 13.00 uur gebruik maken van het appartement en de faciliteiten. De kosten hiervan zijn € 20.00 per reservering.

Ik wil graag eerder inchecken dan 16.00 uur, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk en als je hiervan gebruik wilt maken, kun je dit bij je reservering aangeven. Je kunt dan vanaf 14.00 uur gebruik maken van het appartement en de faciliteiten. De kosten hiervan zijn € 20.00 per reservering.

Kan ik de bedden uit elkaar laten plaatsen?

Ja dat kan, we hebben alleen 1-persoons bedden in de appartementen. 

Is er een shuttle service?

Ja, in overleg kunnen wij je een shuttle service aanbieden.

Is het complex en de appartementen rolstoelvriendelijk?

Het complex is rolstoelvriendelijk, de appartementen zijn niet toegankelijk met een rolstoel. 

Worden er badlakens verstrekt voor bij het zwembad?

Ja, badlakens die je kunt gebruiken bij het zwembad worden verstrekt.

Zijn er BBQ voorzieningen?

Vanwege brandgevaar en de kwetsbare natuur mag er geen gebruik worden gemaakt van een BBQ in de appartementen en op de terrassen, ook geen wegwerp BBQ.

Op het dakterras van een aantal penthouses is dit wel toegestaan. Op het dakterras van het restaurant van Vista Lago is een BBQ en daar kun je genieten van een heerlijk BBQ menu geserveerd door het restaurant.

Is er een bagage depot aanwezig?

Ja, er is een bagage depot aanwezig.

Zijn er handdoeken, keuken- en bedlinnen aanwezig?

Ja, deze zijn aanwezig in het appartement. Wil je extra handdoeken? Een extra handdoekenset kan bijbesteld worden.

Kan ik mijn appartement extra laten schoonmaken?

Ja, dat is mogelijk, je kunt dit melden bij de receptie.

Zijn er verzorgingsproducten aanwezig in het appartement?

Ja, bij aankomst staan er verzorgingsproducten voor je klaar.

Is er een oven en/of magnetron aanwezig in het appartement?

Ja, in alle appartementen is een combi oven aanwezig.

Is er een koffiemachine in het appartement?

Ja, alle appartementen hebben een nespresso koffiemachine met cups.

Ik moet mijn reservering annuleren? Wat nu?

Als je je verblijf moet annuleren dan zullen we daar flexibel mee omgaan, dat wil zeggen dat we je verblijf, in overleg, zullen verplaatsen naar een andere datum. We zullen er alles aan doen om het samen met je op te lossen. Voor de voorwaarden van annuleren verwijzen we je naar de Algemene voorwaarden verhuur, zoals vermeld op de website.